суботу, 20 жовтня 2018 р.

Урок природознавства з елементами STEM, або створюємо модель молекули

Давньогрецький філософ і вчений Демокріт Абдерський прагнув зрозуміти, чому вода кудись зникає під час кип'ятіння. Роздумуючи над цим, він дійшов висновку, що всі тіла тільки здаються суцільними, але ми не бачимо того тому, що вони складаються із дуже дрібних часточок. Це стверджував учений понад 2500 років тому.

Учні 5 класу вже знають, що
молекула - це найдрібніша часточка даної речовини, що зберігає її властивості;
частинки, на які ділиться молекула, - називають атомами;
атоми одного виду - це хімічний елемент.
Вчора на уроці природознавства ми повторювали десять хімічних елементів, які вивчили на попередньому занятті і створювали моделі молекул з пластиліну і сірників. Елементи STEM були успішно застосовані на уроці природознавства, а саме: Science + Technology.
Такі уроки дітям подобаються. На них вони отримують набагато більше автономності. За рахунок такої автономності, вчаться бути самостійними, приймати власні рішення та брати за них відповідальність.
Учні, які успішно справилися з завданням, створивши моделі води, пероксиду водню, метану отримали по 10 балів. А Настя одержала додатковий бал за винахідливість, оригінально позначила атоми в молекулі.
Дійсно, дитячій фантазії не має меж! Нам є чого у них повчитись!
Нагадаю, що таке STEM???!!!
STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics).

Немає коментарів:

Дописати коментар