пʼятницю, 29 грудня 2017 р.

Новорічний Колобок, або як ми святкували наш перший Новий рік разом

Новорічні свята - чарівні. У переддень Нового року, 29 грудня 2017 року, для учнів 1-11 класів  у фойє нашої школи пройшло Новорічне свято. Саме з цього часу  ми всі знову починаємо вірити в казку, сподіваємося на щасливі зміни і, затамувавши подих, загадуємо бажання. А щоб ці бажання справдилися,  учням нашої школи потрібно було підготувати казкову атмосферу -  прикрасити новорічну  ялинку, актову залу  сніжинками, гірляндами та іграшками. Саме новорічна ялинка – найголовніший атрибут Нового року.
      В цей  день у всіх учнів, вчителів та батьків  був передсвятковий настрій, відчуття казки та чогось чарівного – новорічного. Мій  5 клас і це наш перший Новий рік разом. 
П'ятикласники  підготували казкову, костюмовану  постановку "Новорічний Колобок", де під музичний супровід відбувались казкові дійства. Тут були Дід Мороз і Снігуронька, Новий рік і Казкар, Дід з Бабою і Колобок, а також  казкові звірі: Зайчик, Вовк, Ведмідь, Лисичка і дві веселі бджілки. А ще ...... Сніжинки, Чарівні Незнайомки, Зимоньки і .... Бетман, а можливо то був Чарівник.
По закінченню свята Дід Мороз та Снігуронька  кожному учню подарували солодкі подарунки. 
  Гарним настроєм, радістю,   відчуттям  чарівної новорічної  казки  – ось з якими емоціями учні нашої школи зустрічатимуть   новий 2018 рік.
Здогадайтесь хто це?

 Сів Дід на пеньок, а зайчик біля нього


 Бджілка зачаровує Колобка
 В передчутті СВЯТА!!!
 Наша красуня - Інночка.
 Супер-дівчатка

Впізнали цю чарівну Незнайомку





 Новорічна пісня від Лєри
 Я - веселий Новий Рік.
З дальніх я прийшов доріг.

 Я – рум’яний колобок,
Дуже я смачненький,
Та ніхто мене не з’їсть,
Бо я моторненький.








З новим роком, любі друзі
Ми вітаємо всіх вас
Щоб і в щасті і в здоров’ї
Відтепер ішов ваш час.

Немає коментарів:

Дописати коментар