Метод проектів на уроці природознавства, або створюємо морську екосистему
В роботі вчителя потрібен перш за все індивідуальний підхід до дитини, який допоможе розкрити її здібності. В дитячому колективі є учні, які зовсім не зацікавлені ні темою, ні предметом у цілому. І тут приходить на думку вислів: «Учень – не чаша, яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити». На щастя існують технології, які можуть розбудити в дитині інтерес, дати особистості можливості для розвитку і самореалізації.При вивченні теми «Екосистеми» застосовую метод проектів і пропоную учням створити морську екосистему. Ідея дітям сподобалася. Працюють в парах. Роботи практично завершені, залишилися незначні деталі…
![]() |
І, звичайно, публічний захист. Під час публічного представлення проекту учасникам необхідно ознайомити присутніх із поставленими завданнями а саме - розповісти, що нового дізналися та навчилися, продемонструвати результат своєї діяльності, довести його цінність, поділитися власними враженнями. Цей етап – попереду.
Отже, метод проектів сприяє забезпеченню умов для розвитку індивідуальних здібностей і нахилів дитини, учить творчо мислити та інтелектуально вдосконалюватись.
Зацікавленість, впевненість у своїх силах, задоволення – усе це могутній стимул до праці. Без інтересу, подиву, радості неможливе успішне навчання.
Роботи різні. Кожна особлива і оригінальна!





Немає коментарів:
Дописати коментар