пʼятниця, 19 лютого 2021 р.

Вивчаємо опорно-рухову систему хребетних тварин, або навіщо на уроці біології макарони?!

Повторюємо опорно-рухову систему хребетних тварин. Я запропонувала учням розробити модель скелету хребетних тварин на вибір:жаби, ящірки, голуба, собаки, та слона.  Чітко описала вимоги до продукту (мають бути відображені функціональні особливості скелету). Діти працювали з незвичним матеріалом – макаронними виробами, різними. 

Ідея – моя, роботи – моїх учнів!

STEM урок –  практична перевірка теоретичних знань та відпрацьовуння навичок.

Учні чітко дотримувались  вимог до продукт. Кожна STEM модель   відображала функціональні особливості скелету.

Відсутність грудної клітки, один шийний хребець та уростель у жаби

Наявність грудної клітки та хвостового відділу хребта у ящірки

                                              Матеріал для творчості - звичайні макарони

Зрозуміло, що STEM забезпечує виконання таких завдань, як підтримка та розвиток допитливості в дітей, демонстрація зв’язку між наукою, технологіями, інженерією та нашим повсякденним життям. Експериментуйте! Креативте! І просто - любіть дітей!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар