пʼятницю, 21 квітня 2017 р.

З Днем народження, БІОМАНІЯ!

Ось уже кілька хвилин як БІОМАНІЯ стала на рік старшою, можливо – мудрішою! Рівно 2 роки тому,  21 квітня 2015 року, на безкрайніх Інтернет просторах виник з небуття мій блог, і з тих пір є для мене, його автора, і трибуною, і затишним куточком, і вітальнею, і навчальним кабінетом, і дослідницькою лабораторією...

Мені дійсно цікаво вести блог, я жодного разу не пошкодувала, що колись спробувала ... і прикипіла душею. А скільки плюсів з'явилося з веденням блогу: самоосвіта, розширення педагогічного кругозору, систематизація власних напрацювань та напрямків роботи, підвищилася активність у соціумі. Можна продовжувати і продовжувати!
БІОМАНІЯ для мене не просто інтернет-ресурс, але і своєрідний літопис. Буквально вчора ввечері готувала інформацію для відділу освіти. Звичайно, все в голові втримати неможливо. А так звернулася до блогу…і за пів годинки  готово. Дякую тобі БІОМАНІЄ!!!
За 2 роки написано 393 поста.
У блога  33890 переглядів і всього 12 підписчиків.  Якась невідповідність виходить. І тому запрошую всіх читачів БІОМАНІЇ:  долучайтеся до кола друзів!!! Будемо спілкуватися, ділитися досвідом, і…просто бути блогодрузями!

Буду вдячна за кожен ВАШ коментар!




Немає коментарів:

Дописати коментар