Семінар-практикум вчителів біології та фізичного виховання, або як ми на практиці переконалися, що бінарний урок - це творчість двох педагогів
Урок проходив у спортивному залі школи і розпочався з загальнорозвиваючих фізичних вправ, які були спрямовані на оздоровлення та зміцнення організму, розвиток рухових і психічних якостей школярів.
Микола Миколайович підготував для учнів різноманітні індивідуальні та групові теоретичні завдання (бліцопитування, загадковий диктант, кросворд, третій-зайвий та інші). У практичні частині уроку учні показали свої вміння і навички надавати першу долікарську допомогу при переломі передпліччя та переломі гомілки.
Після уроку у комп’ютерному класі був організований круглий стіл серед вчителів біології і фізичного виховання, які аналізували урок та обмінювались думками щодо впровадження подібних уроків у свою практику.Педагоги прийшли до висновку, що краще всього такі уроки проводити після вивченої теми з метою її узагальнення. Вчителі погодилися, що традиційний урок не завжди користується популярністю в учнів, та не завжди дає бажаний результат, тоді як нестандартні уроки можуть забезпечити найбільшу активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, стимулюють бажання до навчання та створюють комфортні умови відчуття успіху школярів. На таких уроках стають активними навіть ті учні, які бувають пасивними на звичайних уроках.
Ми взяли участь у тренінгу: за допомогою кола необхідно було намалювати спільний малюнок.
Це наша творчість!))))) Юлія Віталіївна пообіцяла показати малюнки психологу. Чекаємо результатів!))))))))))
Немає коментарів:
Дописати коментар