суботу, 22 липня 2017 р.

Європейський фестиваль «Science on Stage» - 2017: день 6 – повертаюся додому!!!

Про попередній день Фестивалю 
можна прочитати ТУТ 
Добрий день, дорогі читачі і гості блогу. Сьогодні я розповім про останній день мого перебування в Угорщині. Європейський фестиваль «Science on Stage» - 2017 закінчився. Час повертатися додому!!!  3 липня і квитки на поїзд Чоп - Київ я також маю на 3 липня. Поїзд відправляється о 17-00. Одна проблемка, шлях від Дебрецена до Чопа, з пересадкою у Захоні, я маю подолати сама. Тому що у решти української делегації квитки з Чопа на Київ на 19-30. Їм пощастило. Вони мають час для того, щоб купити сувеніри. А в мене цього часу не було. Так і буде, залишилася без угорських сувенірів.

9-00 - сідаю в електропоїзд Дебрецен - Захонь. Квиток коштує 2060 форинтів (приблизно 206 гривень). Не знаю дорого це чи дешево. Відстань до 200 км.
Електропоїзд просто КЛАС!!! В такому можна їхати цілий день. Жодного "зайчика". Кондуктор чи провідник (не знаю як назвати) працює справно. У вагоні до десяти чоловік. Вражає чистота. Зразу порівняла з електропоїздом Яготин - Київ. Без коментарів!))))))))


На протязі всієї дороги мій погляд був прикутий до вікна, за яким мелькали охайні маленькі, полустаночки і більші станції. 
 


Це залізничний вокзал Чоп





Немає коментарів:

Дописати коментар