Кроссенс захоплює як Кубик Рубика: склавши одну сторону, хочеться скласти всі!!!
У кожного вчителя є свій спосіб як зробити навчання ефективним. Я вважаю, що воно повинно бути насамперед цікавим, тільки тоді навчання має особистісний характер, набуває емоційного забарвлення, спонукає дитину до розвитку. Коли процес навчання не цікавий, то освіта втрачає своє соціальне значення, просто стає "мертвим грузом". А якщо навпаки, цікаво - то всі труднощі минають непомітно.
У своїй педагогічній роботі часто використовую метод проектів. Звичайно, даний метод має як недоліки так і переваги. Прикладом творчого проекту, який я опанувала зовсім недавно є кроссенс. Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Навчилася розгадувати і складати сама, навчило цьому своїх учнів.
Пропоную розгадати кроссенси, складені учнями! (за бажанням, відповіді можна лишати в коментарях). Бажаю успіхів!
Тема: "Перетворення енергії в біогеоценозах"
Тема: "Еволюція людини"
Тема: "Людина і довкілля"
Кроссенс, складений учнем ще корисніше, ніж створений учителем. У першу чергу він відображає глибину розуміння учнем заданої теми, сприяє розвитку логічного та образного мислення, підвищує мотивацію і розвиває здатність самовираження. Якщо не пошкодувати на це часу, то організація групової або парної роботи з кроссенсами допоможе дітям побачити тему чи проблему з іншого боку, з іншої позиції. Прагнучи відобразити своє бачення, учні шукають цікавий додатковий матеріал, виявляють нестандартне мислення і підвищують рівень власної ерудиції. Як будь-яке творче завдання, кроссенси підвищують ініціативність, креативність і розвивають уяву.
Не варто випускати з уваги і величезний виховний потенціал кроссенсів.
Кроссенс захоплює як Кубик Рубика. Склавши 1 сторону, хочеться скласти всі!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар