Кроссенс захоплює як Кубик Рубика: склавши одну сторону, хочеться скласти всі!!!

У своїй педагогічній роботі часто використовую метод проектів. Звичайно, даний метод має як недоліки так і переваги. Прикладом творчого проекту, який я опанувала зовсім недавно є кроссенс. Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Навчилася розгадувати і складати сама, навчило цьому своїх учнів.
Пропоную розгадати кроссенси, складені учнями! (за бажанням, відповіді можна лишати в коментарях). Бажаю успіхів!
Тема: "Перетворення енергії в біогеоценозах"
Тема: "Еволюція людини"
Тема: "Людина і довкілля"
Кроссенс, складений учнем ще корисніше, ніж створений учителем. У першу чергу він відображає глибину розуміння учнем заданої теми, сприяє розвитку логічного та образного мислення, підвищує мотивацію і розвиває здатність самовираження. Якщо не пошкодувати на це часу, то організація групової або парної роботи з кроссенсами допоможе дітям побачити тему чи проблему з іншого боку, з іншої позиції. Прагнучи відобразити своє бачення, учні шукають цікавий додатковий матеріал, виявляють нестандартне мислення і підвищують рівень власної ерудиції. Як будь-яке творче завдання, кроссенси підвищують ініціативність, креативність і розвивають уяву.
Не варто випускати з уваги і величезний виховний потенціал кроссенсів.
Кроссенс захоплює як Кубик Рубика. Склавши 1 сторону, хочеться скласти всі!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар