понеділок, 9 вересня 2019 р.

«Розмальовки» на уроці природознавства, або як зробити урок ефективним 

Існують  різні шляхи реалізації творчого потенціалу учнів: участь в олімпіадах,  різних конкурсах, МАН, творчих об’єднаннях… Але все починається зі шкільних уроків . Саме на уроці відбувається найголовніше: йде навчання, в процесі якого виявляються й розвиваються здібності дитини, прищеплюється прагнення до самостійного пошуку.
Уроки, на яких учитель щось розповідає біля дошки, а учні це потім відтворюють, вже давно не ефективні. Коли дітей більше цікавлять ґаджети та лайки в Інстаграмі, втримати їхню увагу та інтерес до шкільних предметів стає дедалі важче. 
Готуючись до уроку, стараюся придумати такі форми навчання, аби принаймні на 45 хвилин школярі й не згадували про соцмережі.

Сьогодні на уроці природознавства в 5 класі  повторювали живу і неживу природу, використовуючи «Розмальовки». Діти успішно і швидко справилися з завданням. Отримали високі бали і швидко перейшли до вивчення нової теми. Урок пролетів як одна мить. І вчитель, і діти були задоволені.





Учні добре відчувають, коли вчитель старається на уроці, а коли приходить лише, “аби відбути”. Тому віддавайте себе на сто відсотків, готуйтесь до кожного уроку якнайкраще, вигадуйте цікаві завдання і старайтесь бути тим вчителем, якого б Ви самі хотіли мати. Будьте щирими з учнями, і вони також будуть щирими з Вами. 

Немає коментарів:

Дописати коментар