вівторок, 12 березня 2019 р.

Вітаємо переможця обласного етапу XІІ Міжнародного екологічного конкурсу 

Вітаємо  Булака Івана, учня 8 класу ОЗОНЗ "Жоравський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів" ДНЗ (ясла-садок)", переможця обласного етапу XІІ Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості «Ось мій рідний край, ось мій рідний дім» у номінації «Інтернет-блог про місцевість, де живу «Історичними стежками». Роботу переможця можна переглянути тут.


На конкурс було представлено 123 роботи з 30 закладів позашкільної та загальної середньої освіти у номінаціях:

  • оповідання «Історія родинної пам’ятки (реліквії)»
  • гра настільна «Таємничі куточки і стежки рідного краю»;
  • фотографії «Одне з 7 чудес моєї рідної околиці»;
  • інтернет-блог про місцевість, де живу «Історичними стежками»;
  • «Моя серветка гаптована»;
  • художня робота «Сімейний портрет на тлі краєвиду»;
  • художня робота «Родинний герб»;
  • туристичний буклет про мій регіон.

2 коментарі: