вівторок, 1 жовтня 2019 р.

Використання  STEM-технологій на уроках біології, або як ми вивчаємо будову клітини


Іноваційні  напрямки освіти, зокрема STEM, з кожним днем стають все популярнішими. І це не дивно, адже саме такий підхід дозволяє зацікавити учнів точними науками та зробити сам процес навчання більш жвавим та оригінальним. Урок біології в 6-му класі «Будова клітини». Тема для шестикласників складна. Вони ніяк не можуть запам’ятати нові терміни: мітохондрія, комплекс Гольджі, рибосоми, цитоплазма, пластиди. І що це за ЕПС?! 
І чому  вона буває гладенька та гранульована?! От і спробуй розібратися.

На допомогу приходить проектна діяльність, а саме створення моделей клітини в техніці «Аплікація», «Об’ємна аплікація».
Повірте мені, якщо дитина своїми руками створить модель клітини, вона запам’ятає, що ядро керує роботою клітини, як директор комбінатом; мітохондрії – це маленькі електростанції, які виробляють енергію; хлоропласти – хімічні лабораторії в яких відбувається процес фотосинтезу. 
Такий урок, саме і є уроком з елементами STEM, в якому поєднані наука і технології.
Застосування STEM технологій сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів, спонукає виявляти уяву та творчість.
Тільки вчитель . може зацікавити учнів, спонукати в них допитливість і логічне мислення. Тож експериментуємо!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар