середу, 6 лютого 2019 р.

Навіщо на уроці природознавства мандарин? або Вивчаємо способи зображення Землі 

Все вірно в назві посту - на уроці природознавства в  п'ятому  класі нам в пригоді став мандарин…  Добре, що такий чудовий фрукт знайшовся в рюкзаку Ані. 
Навіщо? А він був використаний для проектування кулястої поверхні Землі на площину.
Ми з учнями переконалися в тому, що не можна перенести на плоску поверхню те, що знаходиться на  кулястій, без спотворень.


Учні засвоїли, що відобразити окремі ділянки на площині можна кількома способами, а саме за допомогою:
■  фотознімка;
■  аерофотознімка;
■  плану місцевості;
■  рисунка;
■  карти. 




Немає коментарів:

Дописати коментар