Навіщо на уроці природознавства мандарин? або Вивчаємо способи зображення Землі
Все вірно в назві посту - на уроці природознавства в п'ятому класі нам в пригоді став мандарин… Добре, що такий чудовий фрукт знайшовся в рюкзаку Ані.
Навіщо? А він був використаний для проектування кулястої поверхні Землі на площину.
Ми з учнями переконалися в тому, що не можна перенести на плоску поверхню те, що знаходиться на кулястій, без спотворень.
Ми з учнями переконалися в тому, що не можна перенести на плоску поверхню те, що знаходиться на кулястій, без спотворень.
Учні засвоїли, що відобразити окремі ділянки на площині можна кількома способами, а саме за допомогою:
■ фотознімка;
■ аерофотознімка;
■ плану місцевості;
■ рисунка;
■ карти.
Немає коментарів:
Дописати коментар