середа, 22 січня 2020 р.

Інженерний тиждень - проект для учнів, покликаний зацікавити наукою

Інженерія  – це бульбашки у шоколаді та американські гірки, лікування складних хвороб та підкорення космосу –  процес під час якого теоретична наука набуває практичного застосування. Саме інженерія робить наше життя таким, як воно є.

На жаль, більшість учнів, а особливо дівчат, навіть не розглядають для себе можливість стати частиною інженерної спільноти, оскільки вважають, що не  мають відповідних здібностей.
Саме тому, з 13 по 17 січня ОЗОНЗ «Жоравський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст..-ДНЗ (ясла-садок)» перетворився  на мейкерську та дослідницьку  лабораторії, щоб зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Наша школа стала однією із сімсот семи навчальних закладів України, які долучилися до українського «Інженерного тижня». Він приурочений  до дня народження Сергія Корольова (12 січня), оскільки саме він є найвідомішим українським інженером та основоположником практичної космонавтики.
Протягом п’яти днів учні виконували завдання  з проектування та будівництва, побудовані на перетині основних наук природничого та точного циклів: фізики, хімії, біології, математики, астрономії, географії та екології. Діти занурилися  у світ відкриттів та винаходів, працюючи як індивідуально, так і в команді. П’ятикласники  із «штучного снігу» створили цілу зимову композицію.

Найактивнішими були семикласники. На їхньому рахунку: модель легень і система кровообігу людини, реактивні автомобілі та ракети, гідравлічний ліфт та пристрій для підйому ґрунтових вод, анемометр та марсохід, банджо та маракаси.
Серед дівчаток найактивнішою була Цаплій Анастасія, учениця шостого класу, яка створили дві моделі. Перша – майже марсохід. На платформу закріплюється мобільний телефон, включається камера  і  можна знімати на відео поверхню, тільки не марсіанську, а шкільну парту, підлогу тощо. Друга модель –  руку – маніпулятор, керувати якою можна дистанційно.  Ось вам і гендерна рівність. Дівчинка не гірше за хлопчиків справилися з поставленою задачею.
Для своїх інженерних рішень діти використовували підручні матеріали: пластикові пляшки, кришечки, повітряні кульки, соломинки від напоїв, гофрований картон, соду, засіб для миття посуду.
Інженерний тиждень пройшов яскраво та креативно. Сподіваємося, що даний проект зацікавив учнів і дав їм поштовх до власного інженерного потенціалу.

Немає коментарів:

Дописати коментар