суботу, 24 жовтня 2015 р.

Як кімнатні рослини стають об’єктом вивчення на уроках біології

Урок біології в 7 класі. Вивчаємо різноманітність комах, їх роль в екосистемах і значення для людини. Учні  наводять приклади комах, що трапляються в їхньому регіоні, видів, що потребують охорони, видів, що завдають шкоди сільському господарству; розпізнають комах на таблицях, наочних посібниках, колекціях; характеризують роль комах в екосистемах та їх значення в житті людини.
Всі учні з головою поринули в роботу. … І раптом на весь клас : «А що це з квіткою???».
Я підхожу до вікна, де знаходяться квіти, беру горщик з гіпеаструмом  !? ….
Це щитівки 
На рослині оселилися дуже небезпечні комахи шкідники –  щитівки, невеликі червоно-коричневі комахи, які виростають до 3-5 міліметрів. Іноді щитівок називають «бродяги», тому, що їх личинки дуже легко і досить швидко переміщаються по рослині. А назву ці комахи отримали завдяки тому, що після того, як вони щільно присмоктуються до стебла, їх м’яке тіло покривається невеликим панциром.
Далі гіпеаструм з його мешканцями став об’єктом вивчення. Разом з учнями виготовили препарити і вивчали щитівку під мікроскопом.
Роздивлялись шкідників безпосередньо на листку
Ми  вчасно виявити комаху-паразита, ізолювали гіпеаструм від інших рослин  і  почали боротьбу  з  щитівками. Ось так, звичайна кімнатна рослина з її мешканцями,  стала об’єктом вивчення на уроці біології !))))  Як раз в тему !))))

Немає коментарів:

Дописати коментар