Як кімнатні рослини стають об’єктом вивчення на уроках біології
Урок біології в 7 класі. Вивчаємо різноманітність комах, їх роль в екосистемах і значення для людини. Учні наводять приклади комах, що трапляються в їхньому регіоні, видів, що потребують охорони, видів, що завдають шкоди сільському господарству; розпізнають комах на таблицях, наочних посібниках, колекціях; характеризують роль комах в екосистемах та їх значення в житті людини.
Всі учні з головою поринули в роботу. … І раптом на весь клас : «А що це з квіткою???».
Я підхожу до вікна, де знаходяться квіти, беру горщик з гіпеаструмом !? ….
Це щитівки |
На рослині оселилися дуже небезпечні комахи шкідники – щитівки, невеликі червоно-коричневі комахи, які виростають до 3-5 міліметрів. Іноді щитівок називають «бродяги», тому, що їх личинки дуже легко і досить швидко переміщаються по рослині. А назву ці комахи отримали завдяки тому, що після того, як вони щільно присмоктуються до стебла, їх м’яке тіло покривається невеликим панциром.
Далі гіпеаструм з його мешканцями став об’єктом вивчення. Разом з учнями виготовили препарити і вивчали щитівку під мікроскопом.
Роздивлялись шкідників безпосередньо на листку |
Ми вчасно виявити комаху-паразита, ізолювали гіпеаструм від інших рослин і почали боротьбу з щитівками. Ось так, звичайна кімнатна рослина з її мешканцями, стала об’єктом вивчення на уроці біології !)))) Як раз в тему !))))
Немає коментарів:
Дописати коментар