Що буває коли в одного вчителя «вікно», …. а інший - захворів ?
Закінчився 2-й урок. Наступний урок в мене «вікно». Плани грандіозні…. Перевірити практичні роботи 9 класу, перевірити лабораторні роботи 8 класу, підготуватися до наступного уроку. …і тут на порозі з’являються п’ятикласники з проханням: «Можна ми до вас на природу?))))». Я, звичайно до уроку не готова, вони також (за розкладом сьогодні природознавства не було).
Але як говориться, що не робиться все на краще! В п’ятницю, напередодні Дня вчителя, в нашій школі проходив День учнівського самоврядування ( я про це розповідала на сторінках свого блогу). Урок природознавства в 5 класі проводили учениця 11 класу Бугай Тетяна і учень 10 класу Бойко Назарій. До своїх обов’язків вони підійшли серйозно. Вивчили з учнями хімічні елементи і займалися виготовленням молекул з пластиліну і зубочисток.
«Вчителі» були щедрі на оцінки, але все-таки перевіряти виготовлені молекули залишили мені. А часу як завжди катастрофічно не вистачало… Так і пролежали ці молекули в кабінеті цілих дві неділі. Нарешті сьогодні черга дійшла до них.
Тут були молекули води, метану і вуглекислого газу…, але жодної молекули глюкози. Саме цю молекулу я просила п’ятикласників виготовити. Це складно, знаю. Буду чекати наступного уроку…. і молекулу глюкози!))) А за мною – 12 балів!
Час лишався. Ми з учнями провели вправу – тренінг «Сонечко і хмарка». Діти на аркуші паперу намалювали сонечко і в його промінчиках записували позитивні риси свого характеру. Потім намалювали хмарку і в дощових крапельках записували негативні риси характеру. Діти більше дізналися одне про одного і задумалися…!))))
Висновок: дуже добре, що в робочому розкладі вчителя є «вікна»!)))
Немає коментарів:
Дописати коментар