неділю, 16 липня 2017 р.

Європейський фестиваль «Science on Stage» - 2017: день 3 – майстер-клас «Цирк» та екскурсія до Інституту Ядерних Досліджень УАН 

Про попередній день Фестивалю 
можна прочитати ТУТ  
30 червня. Підйом о 6-00, сніданок. 9-00 – ми в конференц-центру Kölcsey.
З 9-00 до 10-00  - On Stage Performances. На рідній український це звучить, як «вистави на сцені». Учасники проводять презентації, вистави та експерименти  на сцені. Найбільше мені запам’ятався експеримент «Вогонь породжує вогонь».
Далі всі учасники представляють свої проекти та експерименти на власних стендах. В цей час учасники Фестивалю мають змогу не тільки презентувати свої власні проекти, а знайомитися з проектами інших.

Я дарма часу не гаю і йду шукати проекти колег-біологів.
Нарешті!)))) Знайшла!))))    Колега з медичного коледжу з Польщі презентує функціональні системи людини в дії. Цікаво!



Ось вчителі з Грузії - фізики. Але вони демонструють процес дифузії, який я можу використовувати на уроках природознавства в 5 класі. Познайомилися, обмінялися адресами. Будемо друзями!)))


 Проходжу далі - знову колега, вчитель біології з Угорщини. Познайомилися, обмінялися координатами, домовилися про співпрацю.


З 13-00 до 14-00 обід тут на місці, в ресторані конференц-центру Kölcsey. Смачного!)))


Далі в мене Workshops,  або просто - майстер-клас. Я вибрала для себе таку просту  і зрозумілу тему «Цирк». Уяви не мала, що там буде.
Не пошкодували, що вибрала саме цей майстер-клас. Вчителі з усіх куточків Європи працювали разом і під керівництвом колег з Польщі  створювали кумедних клоунів, які демонстрували досліди «центр тяжіння тіла».







      
Сьогодні вечеря раніше. О 19-00 ми всі збираємося біля конференц-центру Kölcsey. У нас сьогодні екскурсії. В день реєстрації кожен з учасників Фестивалю мав можливість обрати екскурсію з п'яти запропонованих. Я обрала -  Дебреценська атомна електростанція. ... а потрапила в Інститут Ядерних Досліджень. Ось до чого приводить незнання англійської!))))
Уявіть собі: півтори години прослухати лекцію про ядерні дослідження на англійській мові, а потім екскурсія по лабораторіях інституту. Якісь там реактори, якісь там  печі...  Зрозуміло фізикам цікаво))))) А мені????




Екскурсія закінчилася о 22-00. Сподіваюсь, ВИ мене зрозуміли.)))))

Немає коментарів:

Дописати коментар