понеділок, 2 жовтня 2017 р.

Найприємніше викладачеві чути привітання на День вчителя від своїх учнів

Вітати педагогів традиційно починають в останній навчальний день перед святом. Красиво і оригінально привітали мене мої п'ятикласники. Звичайно були і квіти, але найбільше мене вразили власноруч виготовлені листівки, і святково прикрашений клас.  ....І щирі слова вітання, які линули з дитячих уст. Дякую, мої любі діти! Я безмежно щаслива, що ви у мене є!











Щирі слова вітання від Яни:
Я бажаю вам, щоб ви ніколи не журилися і були завжди радісною і ніколи не боялися труднощів, щоб знання давали, щоб сонце у віконце засіяло.


Не могла без сліз читати вітання від Анжеліки:
Бажаю щастя, здоров'я, Щоб не журилися і ніколи не боліли, і завжди залишалися красивою і розумною. Ви найкращі в світі.
Дякую, моя люба дівчинко, за щирі вітання!!!!))))






ДЯКУЮ!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар