середу, 4 квітня 2018 р.

Лепбук - це книга, яку учень збирає сам


Як створити Lapbook читайте тут
Лепбук (з анг. lap – коліно, book – книга) – це саморобна інтерактивна папка чи зошит, в які збираються і яскраво оформлюються різноманітні пізнавальні матеріали з певної теми вивчення.
Лепбук - це книга, яку учень збирає сам, склеює її окремі частини в єдине ціле, креативно оформляє, використовуючи різні кольори і форми. Що ж виходить на виході?

Пропоную лепбук власного «виробництва».

Лепбук можна виготовляти як на уроці (якщо дозволяє тема і час), так  і в позаурочний час, організувавши роботу в групах, парах, індивідуально (кому як більше подобається). Можна запропонувати учням  в якості творчого домашнього завдання.
Плюсами лепбука є:
Використання різних форм організації діяльності учнів (індивідуальної, парної або групової робота).
Працюючи індивідуально, один учень займається пошуком, збором інформації і оформленням своєї роботи самостійно, розраховуючи тільки на себе і свої сили. Даний вид роботи необхідний, якщо в групі або класі є учні, яким важко знаходити контакт з іншими однокласниками, якщо вони сором'язливі і нетовариські. Він допомагає таким учням розкрити себе і свій потенціал перед учителем і однолітками. З іншого боку, працюючи в парі, учням доводиться ділити відповідальність між собою. Вони вчаться ділити завдання на мікро-теми і займатися опрацюванням своєї теми індивідуально або робити всю роботу спільно. З точки зору соціалізації дитини в суспільстві, важливою формою роботи є взаємодія в малій групі, коли 3-5 учнів працюють над одним лепбуком. Тут, з одного боку, кожен повинен розуміти свою значимість, а з іншого не можна допускати, щоб хтось залишився без певного завдання, думаючи, що всю роботу зробить за нього хтось інший.
Учитель виступає не в ролі джерела інформації, а в ролі консультанта.

1 коментар:

  1. "Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості до остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Г-н, Бенджамін Лі. Контактна інформація .via WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.

    ВідповістиВидалити