пʼятниця, 8 листопада 2019 р.

Лепбук – підсумковий результат спільної роботи вчителя і учнів

Як  метод проектів в своїй роботі використовую лепбукінг. Нагадаю, лепбук - це саморобна папка з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухливими деталями. При цьому лепбук - не просто виріб. Це заключний етап дослідницької роботи, яку дитина  виконала в ході вивчення даної теми. Щоб заповнити цю папку-малятко, потрібно зануритися в тему і виконати певні завдання.




Ще місяць тому семикласники отримали завдання: самостійно обрати тему проекту і поступово, в процесі навчання, підбирати матеріал і завдання відповідно до обраної теми.
Кульмінацією був захист проектів. Вразило те, що більша половина учнів класу  обрала тему «Метелики». Я розумію своїх учнів. Ці загадкові Лускокрилі вражають своєю красою на стадії «імаго» і викликають деяку огиду на стадії «личинки». Стадія «лялечки» - це взагалі щось незрозуміле.
Всі учні молодці!!! Але хочу відмітити два проекти, які мені найбільше сподобалися. Це роботи Вероніки і Олі. Дівчата внесли своє ноу-хау у техніку лепбукінга.
Створення лепбука допомогає закріпити і систематизувати вивчений матеріал, а розглядання папки в подальшому дозволить освіжити в пам'яті вивчену тему.

Немає коментарів:

Дописати коментар