Як учні перевіряли втому при статичному і динамічному навантаженні
Лабораторна робота в 9 класі «Втома при статичному і динамічному навантаженні. Вплив ритму і навантаження на розвиток втоми».
Учні
з'ясували, що таке стомлення м'язів;
встановили значення ритму і навантаження для роботи м'язів.
Робота виконувалася парами. Перший учень стає біля дошки , бере гантель масою 3 кг і відводить руку з вантажем убік на рівень грудей. Другий учень крейдою на дошці позначає рівень, до якого перший учень піднімає руку з вантажем і фіксує час до того моменту, коли рука з вантажем опуститься донизу. Після цього учні міняються ролями.
Перший учень знову бере вантаж і ритмічно піднімає і опускає його на висоту позначки, зробленої раніше. Другий учень фіксує час настання втоми. Після цього учні міняються ролями
Немає коментарів:
Дописати коментар