четвер, 8 жовтня 2015 р.

Як учні перевіряли втому при статичному і динамічному навантаженні

Лабораторна робота   в 9 класі  «Втома при статичному і динамічному навантаженні.  Вплив ритму і навантаження на розвиток втоми».
Учні
з'ясували, що таке стомлення м'язів;
встановили  значення ритму і навантаження для роботи м'язів.
Робота виконувалася парами. Перший учень стає біля дошки , бере гантель масою 3 кг і відводить руку з вантажем убік на рівень грудей. Другий учень крейдою на дошці позначає рівень, до якого перший учень піднімає руку з вантажем і фіксує час до того моменту, коли рука з вантажем опуститься донизу. Після цього учні міняються ролями.
 
Перший учень знову бере вантаж і ритмічно піднімає і опускає його на висоту позначки, зробленої раніше. Другий учень фіксує час настання втоми. Після цього учні міняються ролями
 
 Висновок один: під час статичного навантаження втома настає швидше .

Немає коментарів:

Дописати коментар