середа, 20 квітня 2016 р.

Як ми досліджували безумовні й умовні рефлекси 

Сьогодні на уроці біології в 9 класі ми досліджували безумовні рефлекси людини і виробляли умовні рефлекси на слово. Роботу виконували парами. Досліджуваний сідав на стілець, перекидав ногу через ногу.  Не дуже, але різко інший учень вдаряв ребром долоні по сухожилку чотириголового м'яза стегна, що міститься під колінною чашечкою.

Якщо удар був правильним, нога «підскакувала».

Отже, про що свідчить дослідження колінного рефлексу?
Таким чином, адекватна відповідь колінного рефлексу свідчить про неушкодженість рефлекторної дуги на рівні поперекового відділу спинного мозку.
 А тепер про те, як ми виробляли умовні рефлекси на слово.
Я пропонувала учням встати після того, як скажу слово «встаньте». Дзвонила в дзвіночок, а потім казала слово «встаньте».  Кілька разів поєднувала ці два подразника – дзвоник і слово. Після кількаразового поєднання цих подразників я дзвонила у дзвоник, але слово «встаньте» не казала. Учні все рівно вставали. Як це можна пояснити? Дуже просто. В учнів виробилися умовні рефлекси – пристосувальні реакції організму, які формуються умовами життя людини і дають можливість заздалегідь пристосуватися до нових умов.

Так то, краще один раз зробити самим, чим сто разів почути!))))

Досліджуємо колінний рефлекс. У Юлі він відсутній))))


 Як бачимо умовний  рефлекс виробився ))))))
Учні оформляють результати досліджень


Немає коментарів:

Дописати коментар