понеділок, 7 вересня 2020 р.

Урок природознавства в 5 класі, або як заняття з LEGO урізноманітнює та вдосконалює навчальний процес

Подивися і скажи,
Що навколо бачиш ти?
Ось тут небо голубе, 
Ось тут сонце золоте.
Звірі, птахи в небесах.
Грім, тумани і роса.

Сьогодні на уроці діти дізналися: що таке природа, які науки допомагають вивчати природу, яка роль природничих наук у вивченні природи і в житті людини.
А допомагали нам в цьому розібратися LEGO – цеглинки.


Вправа.  «Жива і нежива природа»
Цеглинки розкладають у довільному порядку та вільному доступі перед дітьми:
Запитання та завдання дітям:
Тілам природи, що нас оточують,  відповідають цеглинки певного кольору:
синя – тіла неживої природи;
зелена – тіла живої природи;
червона – рукотворні тіла.
Які об’єкти нас оточують в природі?
Назвіть тіла, які відповідають синій цеглинці.
Назвіть тіла, які відповідають зеленій цеглинці.
Назвіть тіла, які відповідають червоній цеглинці.
На етапі рефлексії я використала  вправу «Народні символи України»
Запитання та завдання дітям:
Назвіть народні символи України і покажіть цеглинку, яка у вас асоціюється з відповідними символами:
Калина – червона;
Верба – зелена;
Дніпро – синя;
Чорнобривці – оранжева;
Стигла пшениця – жовта;
Небо – голуба.
Марійка пішла далі. За допомогою  LEGO – цеглинок вона створила державні символи України і Білорусі.
І хіба можна сумніватися в тому, що LEGO-технології розвивають  творче мислення і мовлення, формують вміння розв’язувати проблемні завдання.
 Роблю для себе висновок:
заняття з LEGO урізноманітнює та вдосконалює навчальний процес, робить його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.

Немає коментарів:

Дописати коментар