Робота за LEGO-технологією, або як набір «Шість цеглинок» можна використати на уроках біології
Перший урок біології в 6 класі. Розпочали з вивчення різноманітності життя.З давніх часів до ХУШ ст. біологи розрізняли лише дві великі групн живих істот - рослини і тварини. Проте вивчення живого переконало вчених, що лише цих груп недостатньо для опису різноманітності життя. По-перше» у природі постійно знаходили види із дивним сполученням ознак рослин і тварин, наприклад, гриби.
По-друге», деякі види мали властивості не притаманні ані рослинам, ані тваринам. До таких видів належить, зокрема, величезна кількість непомітних без використання збільшувальних приладів організмів. Тому в другій половині XX ст. біологи виділяли у живій природі вже чотири основні групи - рослини, тварини, гриби, бактерії.
Усі живі істоти складаються з найменших живих «цеглинок» — клітин. Але біологія вивчає також віруси. Віруси являють собою неклітинні форми життя. їх місце особливе, адже вони перебувають на межі живого і неживого. Віруси - це подібні до кристалів структури, які, потрапивши в організм, змушують його утворювати нові покоління вірусів.
На етапі закріплення знань ми використали LEGO-технологію. Царствам живої природи відповідала LEGO - цеглинка певного кольору.
Учням необхідно до кожного царства дібрати по два представники і скласти LEGO – цеглинки. В нас все вийшло.
Крім того LEGO – цеглинки ми використали на етапі рефлексії. Складали вежі: спочатку обома руками, потім лише лівою і на час, хто швидше. Це вже елементи кінезіології.
Немає коментарів:
Дописати коментар