четвер, 3 вересня 2020 р.

Робота за LEGO-технологією, або  як набір «Шість цеглинок» можна використати на уроках біології 

Перший урок біології в 6 класі. Розпочали з вивчення  різноманітності життя.
З давніх часів до ХУШ ст. біологи розрізняли лише дві великі групн живих істот -  рослини і тварини. Проте вивчення живого переконало вчених,  що лише цих груп недостатньо для опису різноманітності життя. По-перше» у природі постійно знаходили види із дивним сполученням ознак рослин і тварин, наприклад, гриби.
По-друге», деякі види мали властивості  не притаманні ані рослинам, ані тваринам. До таких видів належить, зокрема, величезна кількість непомітних без використання збільшувальних приладів організмів. Тому в другій половині XX ст. біологи виділяли у живій природі вже чотири основні групи  - рослини, тварини, гриби,  бактерії.
Усі живі істоти складаються з найменших живих «цеглинок» — клітин. Але біологія вивчає також віруси. Віруси  являють собою неклітинні форми життя. їх місце особливе, адже вони перебувають на межі живого і неживого. Віруси - це подібні до кристалів структури, які, потрапивши в організм, змушують його утворювати нові покоління вірусів.
На етапі закріплення знань ми використали  LEGO-технологію. Царствам живої природи відповідала  LEGO - цеглинка  певного кольору.
Учням необхідно до кожного царства дібрати по два представники і скласти LEGO – цеглинки.  В нас все вийшло.
Крім того LEGO – цеглинки ми використали на етапі рефлексії. Складали вежі: спочатку обома руками, потім лише лівою і на час, хто швидше.  Це вже елементи кінезіології.

Немає коментарів:

Дописати коментар