П’ятикласники працювали над проектом «Подорож до центру Землі», також подорожували Всесвітом, створивши модель «Наш дім – Сонячна система».
Шестикласники досліджували мешканців океанічних глибин за допомогою створених власноруч ліхтариків, з головою поринувши в проект «Що там в океані?». Обговорювали, чи комфортно морським мешканцям проживати на великих глибинах та у цілковитій темряві. По закінченню експерименту діти були вражені. Адже океан ховає в собі стільки таємниць і досліджувати його так цікаво!
Семикласниця Анастасія Цаплій виготовила інтерактивну іграшку «Круть-верть», її однокласник, Юрій Куліченко – пристрій для визначення сили рослин.
Найактивнішими були учні 8 класу, Вони працювали над проектами «Моє тіло» і «Тіло людини», з одноразових стаканчиків виготовляли і успішно запускали ракети, з пластикових пляшок робили насоси для повітряних кульок, створювали барометри, інтерактивні іграшки, і навіть - фонтан Герона.
Восьмикласники створювали моделі легень з підручних матеріалів. В хід пішло все : поліетиленові пакети, коктейльні трубочки, скоч, картон, пластикові пляшки, повітряні кульки. На практиці вияснили що таке пневмоторакс, причини виникнення. В якийсь момент діти відчували себе хірургами-пульманологами, коли усували причину пневмотораксу (заклеювали дірочки в "легенях" скотчем, які виникали під час створення моделей). Наочно! Зрозуміло! Круто!
А який класнючий проект «Вітаміни» презентували дев’ятикласники. Учениця 9 класу Олександра Перекопай виготовила модель вуха і всі спостерігали , як розповсюджується звук.
Хлопці 10 класу подорожували безмежними просторами Космосу, створюючи проект «Що там в Космосі?».
На протязі п’яти днів діти креативили, творили, випробували. Звичайно, більшість наших технічних рішень мали біологічне спрямування. Це і не дивно! Ми ж біологи! А біологія плюс техніка - це вже біоніка, наука за якою майбутнє!
Вигадати що-небудь – для дітей це цікава гра. Здатність до оригінального творчого мислення притаманна майже кожному з них. Сьогодні нас оточує чимало відкриттів, авторами яких стали діти. Зокрема, це – пластилін, льодяники від гикавки, фруктове морозиво, шрифт Браєля, пристрій для слабочуючих, дзвінок, калькулятор.
Головне підтримувати дитячі ідеї
І хтозна, які винаходи наших вундеркіндів чекають на нас у майбутньому!
Немає коментарів:
Дописати коментар