пʼятниця, 9 жовтня 2015 р.

Визначали комах… за допомогою визначальної карти

Сьогодні семикласники вивчали представників різних рядів комах і виконували лабораторні роботу №1.
У ч н і
1. Повторили  узагальнені ознаки, за якими розрізняють представників різних рядів комах за зовнішньою будовою.
2. За допомогою лупи уважно розглянули  комах. Звернули  увагу на форму їхнього тіла, будову крил, ходильних ніг, ротового апарату. Визначили, до яких рядів відносяться ці комахи.
3. За допомогою визначника встановили  назви комах, яких я  запропонувала їм для дослідження. Знайшли  у довідковій літературі відомості про місце проживання, поширення і значення в природі й для людини визначених вами видів.
Робота виконана. Зошити здані на перевірку. Залишається 15 хвилин уроку.
Пропоную учням виконати завдання ІІІ етапу Всеукраїнської  олімпіади школярів  з біології  за 2014 р (практичний тур – 9 клас): визначити комах за допомогою визначальної карти. Учні заінтриговані!...  З завзяттям приступили до виконання завдання. Ось перший учень впорався з завданням – це Роман і перші 12 балів, потім Олексій – 12 балів, далі Альона і Аня – по 11 балів. Навіть слабші учні з восьми представників ряду Лускокрилі вірно визначили половину.  Я задоволена, учні також….   І звичайно сьогодні оцінок я не шкодувала!))))

Дорогі мої семикласники бажаю вам успіхів у вивченні такого цікавого і захоплюючого предмета  БІОЛОГІЇ !!!!
Аліна і Юля стараються
Це Ромка і перші 12 балів
Альона і Аня спрацювали на 11
Аня і Ваня задумалися
Олексій працює повільно, але впевнено

Немає коментарів:

Дописати коментар