понеділок, 5 вересня 2016 р.

На уроці природознавства ми досліджували, які науки допомагають у вивченні природи


Людина з давніх-давен вивчає природу, бо сама є її частиною. Ми з вами вже знаємо, що природа включає в себе об'єкти, які ми бачимо навколо себе, — це рослини й тварини, географічні об'єкти й об'єкти, створені руками людини. Усі ці об’єкти мають характерні особливості, тому в людства виникла потреба в розмежуванні знань. Це дало можливість більш якісно вивчити природні об'єкти. Наша задача - дослідити, які науки допомагають у вивченні природи.
На кінець уроку учні
  • називали природничі науки (біологія, фізика, хімія, географія, астро­номія) та їхній внесок у вивчення оточуючого світу;;
  • пояснювали  значення досягнень у галузі природничих наук.
В 5 класі всього 7 учнів. Але дітки надзвичайно допитливі і активні. Напередодні вони отримали домашнє завдання - продемонструвати  хімічний дослід. Діма Бондаренко гарно підготувався до уроку  і показав  виверження вулкану.

До самостійно сконструюваного "вулкану" Діма додав оцет і ми спостерігали виверження рожевої піни. Так, так «піна» - це вуглекислий газ, який утворився в результаті взаємодії соди з оцтом. Чому рожева???  Дуже просто... соду була змішана з марганцівкою. Дослід нам сподобався.Спробували зафіксувати на відео, .... щось не вийшло.
Молодець Діма! Отримуй заслужені 12 балів! 



Немає коментарів:

Дописати коментар