понеділок, 18 квітня 2016 р.

Захист міні-проектів з біології, … або як учні  працюють з додатковими джерелами інформації

Метод проектів - це система навчання, у процесі якої учні здобувають знання шляхом планування і виконання практичних завдань(проектів).
Участь у роботі над проектами сприяє формуванню у школярів уміння вибирати й аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, словниками, спеціальною літературою, використовуючи можливості Інтернету.

Порядок роботи над проектом:
1. формулювання проблеми(мети проекту);
2. планування проекту
3. пошук інформації;
4. створення продукту;
5. презентація продукту.
Отже, проект – це «5П».
13 квітня відбувся урок-захист міні-проектів на тему “Процеси життєдіяльності тварин”. Учні 7-го класу готували міні-проекти за вибором: «Майстерність маскування», «Як бачать тварини», «Турбота про потомство», «Як тварини визначають напрямок руху». Всі міні-проекти були в електронному варіанті і можу з впевненістю сказати, що авторськими. Діти самостійна знаходили інформацію та ілюстрації, робили висновки.
Всі міні-проекти були захищені на 12 балів. Всі вони були повчальними та цікавими. МОЛОДЦІ!!!



Семикласники уважно слухають своїх товаришів. В разі потреби задають запитання.
Клименко Анна захищає свій проект "Як бачать тварини". Проект цікавий з великою кількість анімацій. Здається звірі ожили...
 
Аліна Литвяк з проектом "Як бачать тварини".

Роман Тимченко з проектом "Майстерність маскування". 

 Олексій Музиченко з проектом "Як бачать тварини".


Немає коментарів:

Дописати коментар